Poznański Portal Matematyczny

Uwaga: aby móc skorzystać z formularza rejestracji na wydarzenie, należy się zalogować.

Wybrana grupa

Warsztaty dla nauczycieli matematyki i informatyki - edycja 2017/2018 (rejestracja zakończona)

Termin: 2017-10-02 — 2018-06-30 | Rejestracja: 2017-10-09 — 2018-06-10

Warsztaty dedykowane są nauczycielom matematyki i informatyki wszytskich etapów edukacyjnych. Podczas spotkań realizowane są tematy, których celem jest pogłębienie, poszerzenie lub doskonalenie umiejętności i wiedzy nauczycieli matematyki i informatyki. Podczas warsztatów podejmowane są m.in. zagadnienia pracy z uczniem uzdolnionym, wykorzystania narzędzi edukacyjnych na lekcji, stosowania różnych technik rozwiązywania zadań a także metodyki pracy na lekcji.  

Warsztaty dla nauczycieli  w  2018 roku są współfinansowane przez Fundację Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w ramach projektu konkursowego FUND_AKCJA

Szczegóły wydarzenia

LEGO Education Makerspace STEAM – cała PARA w edukację!

  • Data wydarzenia: 2018-04-20
  • Godziny trwania wydarzenia: 17:00–19:15
  • Rejestracja: 2018-04-05 — 2018-04-16
  • Limit miejsc: 20

Opis wydarzenia

prelegent: Jakub Piasecki (trener Akademii LEGO® Education, Fundacja ALE Nauczanie)

Kiedy uczniowie mają swobodę działania i odpowiednie narzędzia, tworzą niesamowite i nieoczekiwane odpowiedzi na wyzwania  codzienności. LEGO® Education zapewnia unikalne rozwiązania dla uczniów w każdym wieku, umożliwiając podążanie za własną ciekawością świata.

Pod pojęciem MAKERSPACE kryje się cała koncepcja przestrzeni zaaranżowanej do pracy projektowej z obszaru STEAM (z ang. Science, Technology, Engineering, Art/Design i Mathematics), która służy odkrywaniu, tworzeniu, uczeniu i dzieleniu się swoimi osiągnięciami. Adresowana jest do dzieci, młodzieży i dorosłych, a umiejscowiona może być w szkole, bibliotece lub funkcjonować niezależnie. 

Ma sprzyjać wyzwalaniu kreatywności, dlatego wyposażona jest w rozwiązania LEGO Education, które świetnie się do tego nadają. Podczas warsztatów sprawdzisz to w praktyce i w oparciu o metodę projektu przejdziesz cały proces – od zdefiniowania problemu do stworzenia działającego prototypu i konfrontacji z innymi rozwiązaniami.

miejsce: Wydział Matematyki i Informatyki UAM w Poznaniu, sala A2-24

Drukuj tę stronę Wróć

Do góry